Berzorging en retouren

 

 

 De status van je bestelling kun je hier volgen

https://www.woneninterieur.nl/pages/tracking-genie

 

Hoeveel dagen heb ik om mijn order retour te sturen?

 

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen een retourtermijn van 14 dagen.

 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

 

Om je retour te kunnen accepteren moet het voldoen aan de volgende voorwaarden:

- Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk);
- Het artikel is in dezelfde staat als toen je het ontving

Maatwerk producten: Maatwerk betreft zaken die tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument. Als de producten speciaal voor de consument op maat worden gemaakt, geldt het herroepingsrecht niet.

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Nee retourneren is bij ons gratis

 

  1. Aanmelden


Meld je retour aan via het support ticket op deze pagina.

Mocht je er niet uitkomen neem dan gerust contact op met de afdeling klantenservice via klantenservice@woneninterieur.nl of de Live Chat.


2. Verpak de artikel(en)
Verpak de items in de originele verpakking en plak hier het retourlabel op dat je van ons krijgt. 

Meerdere artikelen retourneren? In dit geval ontvang je van ons een retourlabel per doos. Let erop dat de juiste retourlabel op de juiste verpakking wordt geplakt!

3. Versturen 
Breng je pakket naar een PostNL punt of maak gebruik van de ophaalservice en laat je pakket ophalen (afhankelijk van de gekozen retour methode
Bewaar na het terugsturen van het product altijd je verzendbewijs. Daarmee kunnen wij je verzending traceren als er iets misgaat;

4. Terugbetaling
Als wij het pakket in goede staat hebben ontvangen in ons magazijn dan kan je binnen 14 dagen het te crediteren bedrag op de rekening waarvan betaald is terug verwachten.

 

Mag ik retourneren nadat ik een product heb uitgepakt?

In principe heb je het recht om alles te retourneren, zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn, in de originele verpakking zitten en alle labeltjes er nog aanzitten. Je mag een artikel natuurlijk bekijken zoals je dat in een winkel ook zou doen.

 

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

Heel eenvoudig: zodra jouw retourzending is gearriveerd, sturen wij je direct een mail. Meestal duurt dit 7 werkdagen, nadat je de bestelling hebt teruggestuurd.

 

Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling incompleet of beschadigd is geraakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In dit geval willen we je vragen om dit te melden op de retour pagina. Hierbij zullen we je ook vragen om een foto van het beschadigde/incomplete product. Onze klantenservice gaat dit vervolgens voorleggen bij de leverancier en komt binnen 5 werkdagen bij je terug met een geschikte oplossing. Het kan zijn dat de klantenservice in de tussentijd contact met je opneemt voor meer informatie.

 

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen

Heb je een bestelling geplaatst en het verkeerde artikel ontvangen? Wat vervelend! Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen dat het juiste product zo snel mogelijk jouw kant op komt.

 

Mijn retourpakket is niet opgehaald

Wanneer het DPD niet is gelukt om je pakket op te halen in het gekozen tijdsvenster wordt je afspraak automatisch verschoven naar de volgende werkdag.

 

Hoe lang duurt de retourverwerking en betaling?

Na ontvangst van de retour, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling. Wij gebruiken dezelfde betaalmethode waarvan jij gebruik hebt gemaakt tijdens het bestellen van het product en brengen verder geen kosten in rekening.