Berzorging en retouren

Beste klant,
Door de drukte kan de telefonische wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan normaal, onze excuses hiervoor.

Uiteraard doen wij er alles aan om eventuele vertragingen te voorkomen.
Alvast bedankt voor uw geduld en begrip.

Wilt u snel antwoord op uw vraag? Stuur dan een e-mail via het contactformulier of stel uw vraag via onze Live chat. 

 

Is mijn bestelling al verzonden?  Zodra het product is verzonden ontvang je een automatisch gegenereerde e-mail met een Track & Trace link om de bestelling te volgen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Bezorging binnen 5-6 dagen *Door de grote vraag tijdelijk een iets langere levertijd voor tuinmeubels 

De levertijd is ook afhankelijk van het type product dat je hebt besteld en de voorraad. Sommige producten zijn groter of zwaarder dan normaal, wat betekent dat de bezorging iets langer duurt. Voor eettafels en banken zal er een aparte bezorgafspraak gemaakt worden.

Ruil en Retour procedure

Is de bestelling toch niet helemaal naar wens en wilt u deze (deels) retourneren? Bij Woneninterieur heeft u tot 14 dagen na ontvangst de tijd om na te denken over uw aankoop. Als een product na aanschaf toch niet bevalt bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van onze retourservice. 


Wat zijn de voorwaarden?

Let bij het retour sturen goed op de volgende punten:

  • Het artikel is onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking.
  • Zorg dat het product goed beschermt is, zodat het niet kan beschadigen bij verzending.
  • Producten die speciaal op maat besteld en/of gemaakt zijn kunnen niet worden geretourneerd.
  • De terugbetaling vindt plaats nadat wij het product ontvangen en gecontroleerd hebben. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort. Dit kan maximaal tot 14 werkdagen duren.
  • Mocht het product beschadigd zijn, gebruikssporen bevatten en/of de originele verpakking ontbreken, vervalt het recht tot retourneren. 
Wil je een bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice 085-4010443 of info@woneninterieur.nl  en geef aan welk product(en) je wilt annuleren. Het betaalde bedrag ontvang je binnen 14 dagen op je rekening.

  1. Zijn er kosten voor het retourneren?

    We bieden je 2 opties aan om je bestelling te retourneren. In de twee hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

    Ophaalservice Woneninterieur ( €25 )

    1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
    2. Meld je retour aan via deze link 
    3. Wij maken een afspraak voor het ophalen van je retour

     

     Zelf retourneren via pakketdienst PostNL *Geen kosten 

    1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
    2. Meld je retour aan via deze link
    3. Je ontvangt van ons per e-mail de retourlabels
    4. Stuur het pakket retour met PostNL ( inleveren bij PostNL pakketpunt.
    5. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen.