Veel gestelde vragen

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij rekenen geen bezorgkosten en bezorgen in Nederland en België                                                                          

14 dagen retourtermijn

U kunt binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen het product retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  

 

Het is heel erg belangrijk dat u uw retourpakket goed verpakt, zodat de kans op beschadiging zo minimaal mogelijk is. Het is noodzakelijk dat u voor uw retour de originele verpakking gebruikt. Retouren die wij ontvangen zonder originele verpakking kunnen wij helaas niet verwerken.

Wat zijn de voorwaarden?
Let bij het retour sturen goed op de volgende punten:

  • Het artikel is onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking.
  • Zorg dat het product goed beschermt is, zodat het niet kan beschadigen bij verzending.
  • Producten die speciaal op maat besteld en/of gemaakt zijn kunnen niet worden geretourneerd.
  • De terugbetaling vindt plaats nadat wij het product ontvangen en gecontroleerd hebben. Het aankoopbedrag (minus retourkosten) wordt zo spoedig mogelijk teruggestort. Dit kan maximaal tot 14 werkdagen duren.
  • Mocht het product beschadigd zijn, gebruikssporen bevatten en/of de originele verpakking ontbreken, vervalt het recht tot retourneren en helaas ook het recht op teruggave van het aankoopbedrag (minus retourkosten).
Wil je een bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice 085-4010443 of info@woneninterieur.nl  en geef aan welk product(en) je wilt annuleren. Het betaalde bedrag ontvang je binnen 14 dagen op je rekening.


Levertijd

De levertijd is afhankelijk van het type product dat je hebt besteld en de voorraad. Sommige producten zijn groter of zwaarder dan normaal, wat betekent dat de bezorging iets langer duurt. Over het algemeen ontvang je de bestelling binnen 2-4 werkdagen. Voor eettafels en banken zal er een aparte bezorgafspraak gemaakt worden.

Je ontvangt een automatisch gegenereerde e-mail met een Track & Trace link en vervoerdersinformatie zodra het artikel is verzonden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice 085-4010443 of info@woneninterieur.nl en gaaf aan welk product u wilt annuleren. Wanneer een bestelling is verwerkt of verzonden, dan kun je helaas niet meer annuleren. Retourneren is uiteraard geen probleem.

Ik heb het verkeerde product ontvangen 

Heb je een bestelling geplaatst en het verkeerde artikel ontvangen? Dat is uiteraard heel vervelend! Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen dat het juiste product zo snel mogelijk jouw kant op komt.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 

Om de lage prijzen op onze website te kunnen aanbieden zijn een deel van de kosten voor het retourneren van producten voor eigen rekening. Er worden uiteraard geen retourkosten gerekend wanneer je per ongeluk een onjuist of beschadigd item hebt ontvangen. 

Voor pakketten die binnen de afmetingen van PostNL vallen worden onderstaande tarieven verrekend met het eventueel terug te storten bedrag. De maximale afmetingen zijn hierbij 176 x 78 x 58 cm, en het maximale gewicht is 23kg ( U ontvangt van ons het retourlabel )

2-5kg €6,75

5-10kg € 9,75

10-20kg €13,95

20-23kg €15,95

Voor grotere of zwaardere items zoals banken en tuinsets, die apart opgehaald dienen te worden door een transportbedrijf, houden we € 39,- (inclusief BTW) in op het aankoopbedrag dat we terug storten. 

Andere producten dienen door de klant zelf geretourneerd te worden.

Stuur voor een retour altijd eerst een e-mail naar info@woneninterieur.nl

Hoe lang duurt de verwerking van mijn retour en de betaling? Zodra onze partner jouw retour heeft ontvangen, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling. De terugbetaling ontvang je op dezelfde betaalmethode waar de bestelling mee is geplaatst.