Veel gestelde vragen

Beste klant,
Door de drukte kan de telefonische wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan normaal, onze excuses hiervoor.

Uiteraard doen wij er alles aan om eventuele vertragingen te voorkomen.
Alvast bedankt voor uw geduld en begrip.

Wilt u snel antwoord op uw vraag? Stuur dan een e-mail via het contactformulier of stel uw vraag via onze Live chat. 

Heb je een vraag over je bestelling of het aanmelden van een retour? Maak dan een support ticket aan via deze link.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij rekenen geen bezorgkosten en bezorgen in Nederland en België                                                                          

14 dagen retourtermijn

U kunt binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen het product retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  

 

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?


Let bij het retour sturen goed op de volgende punten:

  • Het artikel is onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking.
  • Zorg dat het product goed beschermt is, zodat het niet kan beschadigen bij verzending.
  • Producten die speciaal op maat besteld en/of gemaakt zijn kunnen niet worden geretourneerd.
  • De terugbetaling vindt plaats nadat wij het product ontvangen en gecontroleerd hebben. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort. Dit kan maximaal tot 14 werkdagen duren.
  • Mocht het product beschadigd zijn, gebruikssporen bevatten en/of de originele verpakking ontbreken, vervalt het recht tot retourneren en helaas ook het recht op teruggave van het aankoopbedrag.

Bestelling annuleren?

Wil je een bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice 085-4010443 of info@woneninterieur.nl  en geef aan welk product(en) je wilt annuleren. Het betaalde bedrag ontvang je binnen 14 dagen op je rekening.


Levertijd

De levertijd is afhankelijk van het type product dat je hebt besteld en de voorraad. Sommige producten zijn groter of zwaarder dan normaal, wat betekent dat de bezorging iets langer duurt. Over het algemeen ontvang je de bestelling binnen 5-6 dagen. Voor eettafels en banken zal er een aparte bezorgafspraak gemaakt worden.

Heeft u nog geen bericht ontvangen over uw bestelling wacht dan aub rustig af.

Door de drukte bij de leveranciers en de vakantieperiode kan de levertijd uitlopen.

U ontvangt vanzelf de track en tracé code voor de bezorging. 

Je ontvangt een automatisch gegenereerde e-mail met een Track & Tracé link en vervoerdersinformatie zodra het artikel is verzonden.

Verkeerde product ontvangen?

Heb je een bestelling geplaatst en het verkeerde artikel ontvangen? Dat is uiteraard heel vervelend! Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen dat het juiste product zo snel mogelijk jouw kant op komt.    

 

Zijn er kosten voor retourneren?

We bieden je 2 opties aan om je bestelling te retourneren. In de twee hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

  1. Ophaalservice Woneninterieur ( €25 )

    1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
    2. Meld je retour aan via deze link 
    3. Wij maken een afspraak voor het ophalen van je retour

     

     Zelf retourneren via pakketdienst PostNL. * Geen kosten 

    1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
    2. Meld je retour aan via deze link
    3. Je ontvangt van ons per e-mail de retourlabels
    4. Stuur het pakket retour met PostNL ( inleveren bij PostNL pakketpunt.
    5. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen

Hoe snel ontvang ik mijn betaling?

Na ontvangst en controle van de retour, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling. De terugbetaling ontvang je op dezelfde betaalmethode waar de bestelling mee is geplaatst.

 Zijn de bedragen op de producten inclusief BTW?

Ja op al de producten is de btw van 21% inbegrepen.

Kan ik zakelijk bestellen?

Natuurlijk kan dat. Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam en ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem contact op met onze klantenservice op info@woneninterieur.nl, we helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling later laten leveren?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen.

Wanneer ontvang ik een track & tracé code?

Je ontvangt een track & tracé code 1 of 2 dagen voor de levering van je bestelling. Werkt je code nog niet? Wij adviseren om je tracking code een paar uur later te controleren. Werkt hij dan nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice!

 

Bestelling niet compleet?

Het kan voorkomen dat jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Indien je meerdere tracking codes heb ontvangen, adviseren wij jou om alle track & trace code te bekijken. Staat er bij één of bij beide codes dat je pakketten zijn afgeleverd terwijl dit niet zo is? Dan kun je een mail sturen naar info@woneninterieur.nl

Of heb je maar 1 pakket en is het product incompleet? Dan kan je ook een mail sturen naar info@woneninterieur.nl