Veel gestelde vragen

 

RETOURNEREN & ANNULEREN

 

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

 

Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice en geef aan welke producten je wilt annuleren. Wanneer een bestelling reeds verwerkt of verzonden is, kun je helaas niet meer annuleren. Retourneren is uiteraard wel mogelijk.

 

Hoeveel dagen heb ik om mijn order retour te sturen? 

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen een retourtermijn van 14 dagen.  

 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

 Om je retour te kunnen accepteren moet het voldoen aan de volgende voorwaarden:


- Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk);
- Het artikel is in dezelfde staat als toen je het ontving

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

 

Nee wij berekenen geen retourkosten.

  1. Aanmelden


Meld je retour aan via het support ticket op deze pagina.

Mocht je er niet uitkomen neem dan gerust contact op met de afdeling klantenservice via klantenservice@woneninterieur.nl of de Live Chat.


2. Verpak de artikel(en)
Verpak de items in de originele verpakking en plak hier het retourlabel op dat je van ons krijgt. Vergeet niet het oude retourlabel te verwijderen of deze te bedekken met het nieuwe label.

Meerdere artikelen retourneren? In dit geval ontvang je van ons een retourlabel per doos. Let erop dat de juiste retourlabel op de juiste verpakking wordt geplakt!

3. Versturen 
Breng je pakket naar een PostNL punt of maak gebruik van de ophaalservice en laat je pakket ophalen (afhankelijk van de gekozen retour methode
Bewaar na het terugsturen van het product altijd je verzendbewijs. Daarmee kunnen wij je verzending traceren als er iets misgaat;

4. Terugbetaling
Na ontvangst en controle van de retour, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling (afhankelijk van de gekozen betaalmethode).

 

Mag ik retourneren nadat ik een product heb uitgepakt?

In principe heb je het recht om alles te retourneren, zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn, in de originele verpakking zitten en alle labeltjes er nog aanzitten. Je mag een artikel natuurlijk bekijken zoals je dat in een winkel ook zou doen.

 

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

Heel eenvoudig: zodra jouw retourzending is gearriveerd, sturen wij je direct een mail. Meestal duurt dit 7 werkdagen, nadat je de bestelling hebt teruggestuurd.

 

Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling incompleet of beschadigd is geraakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In dit geval willen we je vragen om dit te melden op de retour pagina. Hierbij zullen we je ook vragen om een foto van het beschadigde/incomplete product. Onze klantenservice gaat dit vervolgens voorleggen bij de leverancier en komt binnen 5 werkdagen bij je terug met een geschikte oplossing. Het kan zijn dat de klantenservice in de tussentijd contact met je opneemt voor meer informatie.

 

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen

Heb je een bestelling geplaatst en het verkeerde artikel ontvangen? Wat vervelend! Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen dat het juiste product zo snel mogelijk jouw kant op komt.

 

Mijn retourpakket is niet opgehaald

Wanneer het DPD niet is gelukt om je pakket op te halen in het gekozen tijdsvenster wordt je afspraak automatisch verschoven naar de volgende werkdag.

 

Hoe lang duurt de retourverwerking en betaling?

Na ontvangst en controle van de retour, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling. Wij gebruiken dezelfde betaalmethode waarvan jij gebruik hebt gemaakt tijdens het bestellen van het product en brengen voor het storten geen kosten in rekening.

Heb je na 7 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 


 

Kan ik zakelijk bestellen?

 

Natuurlijk kan dat. Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam en ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem contact op met onze klantenservice op klantenservice@woneninterieur.nl wij helpen je graag verder.

 

Kan ik mijn bestelling later laten leveren?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen.

 

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact op via:

De klantenservice is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 22:00

klantenservice@woneninterieur.nl of de Live Chat ( direct contact )

 

 

 BETALEN

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Woneninterieur accepteert verschillende betaalmethodes. Je kunt betalen met:

- iDEAL
- Mastercard
- VISA
- Bancontact                                                                                           

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang, nadat ik iets heb geretourneerd?

Zodra de retour in goede orde is ontvangen door de leverancier, wordt het bedrag binnen 14 werkdagen terugbetaald.

 

Worden er transactiekosten in rekening gebracht? 

Nee, wij rekenen voor geen enkele betaalmethode transactiekosten. We willen namelijk dat je de betaalmethode kiest die jij het prettigst vindt.

 

Hoe gebruik ik een kortingscode? 

Een kortingscode kun je bij de betaalpagina toepassen. De kortingscode voer je bij “Kortingscode’’ in om vervolgens op toepassen te klikken. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen factuur ontvangen bij mijn bestelling, hoe kom ik aan een factuur van mijn aankoop?

Voor het opvragen van een factuur kan je mailen naar klantenservice@woneninterieur.nl

 

 LEVERING

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

 

We proberen je bestelling standaard binnen 5 tot 7 werkdagen te leveren, maar omdat we ook met verschillende leveranciers werken kan het zijn dat sommige artikelen een langere levertijd hebben. We proberen wel altijd je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, zodat jij zo snel mogelijk van je aankoop kan genieten.

Sommige producten zijn niet op voorraad en moeten besteld worden waardoor er automatisch een levertijd is.

De status van je bestelling kun je altijd hier volgen  www.woneninterieur.nl/pages/tracking-genie

 

Ik heb besteld tijdens Black Friday. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

 

Wanneer je tijdens Black Friday een bestelling hebt geplaatst bestaat er een mogelijkheid dat er vertragingen ontstaan. Dit kan komen door de vele bestellingen bij onze leveranciers en de drukte bij de pakketdiensten. Zodra je bestelling is verzonden krijg je een Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen voor de laatste status.

Word je pakket bezorgd door een koeriersdienst? Dan ontvang je uiterlijk een dag van tevoren een update met de beoogde leverdatum en tijdsvenster.

 

 

Ik heb de bezorger gemist. Wat nu?

Mogelijk heeft de bezorger het pakket bij de buren afgeleverd of een briefje in de brievenbus achtergelaten.  Je kan ook altijd contact opnemen met onze klantenservice klantenservice@woneninterieur.nl dan helpen we je graag verder.

 

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Geen zorgen, wanneer jouw product (nog) niet is geleverd, neem dan contact met ons op klantenservice@woneninterieur.nl  en wij helpen je graag verder. Zorg dat je de orderbevestiging bij de hand hebt, op die manier kunnen wij direct je order terugzoeken in het systeem.

 

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Wanneer je bij Woneninterieur een product wil bestellen betaal je geen verzendkosten, wat wil je nog meer! De prijs van het product is dus inclusief gratis verzending.

 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Onze partners werken met verschillende bezorgdiensten. Meer informatie hierover zul je ontvangen zodra je bestelling verzonden is en je de (eventuele) Track & Tracé code ontvangt.

 

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact op via:

De klantenservice is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 22:00

klantenservice@woneninterieur.nl of de Live Chat ( direct contact )