Mijn bestelling

De status van je bestelling kun je hier volgen www.woneninterieur.nl/pages/tracking-genie

De track & trace code wordt aangemaakt op het moment dat onze mannen in het magazijn aan de slag gaan met jouw bestelling. Deze zelfde avond ontvang jij een e-mail met de track & trace code waarop jij de zending kan volgen. In principe is dit altijd op de avond voor de dag van levering. De tracking code ontvang je tussen 19.00 en 23.00 uur van PostNL of DHL. Werkt je code nog niet? Wij adviseren om je tracking code de volgende ochtend te controleren. Werkt hij dan nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice info@woneninterieur.nl 

Wij streven altijd naar een snelle levering van de producten.

*Het kan soms zijn dat een levertijd wat afwijkt

Product besteld met levertijd. Hoe nu verder? Indien je een product hebt besteld met levertijd dan ontvang je een e-mailtje zodra je bestelling verzonden is! Mocht je een dringende vraag hebben? Dan kunt u altijd contact opnemen door één van onze contactopties!

 

Wat is de gemiddelde levertijd? Over het algemeen heb jij de bestelling binnen 5-7 dagen binnen. Door de drukte bij leveranciers kan het gebeuren dat de levertijd uitloopt. Ook kan het zijn dat het bestelde product even niet op voorraad is waardoor de levertijd wat langer kan duren.

LET OP! Tegenwoordig lopen levertijden vaak uit door de bekende factoren overal in de wereld, zoals de tekorten aan grondstoffen.

Dit geldt ook voor de meubelfabrieken in Nederland en Scandinavië waar Woneninterieur haar collectie afneemt. Dat kan dus betekenen dat er een langere levertijd op een bepaald prodcuct is.

*Het kan dus zo zijn dat de levertijd van het door jou bestelde product een paar dagen na aankoop veranderd.

( Wij vragen uw begrip hiervoor )

Wil je meer weten mail ons dan gerust.

 

 

Bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice op klantenservice@woneninterieur.nl en geef aan welk product(en) je wilt annuleren. Het betaalde bedrag ontvang je binnen 14 dagen op je rekening. 

 

Bestelling niet compleet? Het kan voorkomen dat jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Indien je meerdere tracking codes heb ontvangen, adviseren wij jou om alle track & trace code te bekijken. Staat er bij één of bij beide codes dat je pakketten zijn afgeleverd terwijl dit niet zo is? Dan kun je een mail sturen naar klantenservice@woneninterieur.nl

 

Bestelling is niet afgeleverd. Wat moet ik doen? Oeps! soms komt het voor dat je pakket niet op tijd kan worden geleverd. Grote kans dat de bestelling is vertraagd, hou daarom goed de track & tracé code in de gaten. Mocht er naar een dag niks zijn veranderd? Dan kunt contact opnemen met onze klantenservice en dan zoeken wij uit wat er aan de hand is. Let op! Wij kunnen geen vergoedingen geven voor vertraging van bestellingen 

 

                                                                                    

Mijn bestelde product is beschadigd wat nu?  Mocht dit het geval zijn dan lossen wij dit uiteraard voor u op. In sommige gevallen ontvangt u binnen een paar dagen nieuwe onderdelen. Ook is het soms mogelijk dat u een volledig nieuw product ontvangt.

 

 Wat als ik niet tevreden ben over het bestelde product?  Dit kan uiteraard voorkomenU kunt dan contact met ons opnemen om het product om te ruilen voor een ander type model, of een volledige retour met terugbetaling. Als u kiest voor omruilen dan sturen wij u eerst de retour labels om de bestaande bestelling te retourneren. Na ontvangst van deze retour ontvangt u binnen 3 dagen het nieuwe product.