Mijn bestelling

    1. Wanneer ontvang ik een track & tracé code? Je ontvangt een track & tracé code 2 dagen voor de levering van je bestelling. De tracking code ontvang je van Post NL, DPD of Packs. Werkt je code nog niet? Wij adviseren om je tracking code de volgende ochtend te controleren. Werkt hij dan nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice! 
    2. Product besteld met levertijd. Hoe nu verder? Indien je een product hebt besteld met levertijd dan ontvang je een e-mailtje zodra je bestelling verzonden is! Mocht je een dringende vraag hebben? Dan kunt u altijd contact opnemen door één van onze contactopties!
    3. Bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice op info@woneninterieur.nl  en geef aan welk product(en) je wilt annuleren. Het betaalde bedrag ontvang je binnen 14 dagen op je rekening. 
    4. Bestelling niet compleet? Het kan voorkomen dat jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Indien je meerdere tracking codes heb ontvangen, adviseren wij jou om alle track & trace code te bekijken. Staat er bij één of bij beide codes dat je pakketten zijn afgeleverd terwijl dit niet zo is? Dan kun je een mail sturen naar info@woneninterieur.nl Of heb je maar 1 pakket en is het product incompleet? Dan kan je ook een mail sturen naar info@woneninterieur.nl
    5. Bestelling is niet afgeleverd. Wat moet ik doen? Oeps! soms komt het voor dat je pakket niet op tijd kan worden geleverd. Grote kans dat de bestelling is vertraagd, hou daarom goed de track & tracé code in de gaten. Mocht er naar een dag niks zijn veranderd? Dan kunt contact opnemen met onze klantenservice en dan zoeken wij uit wat er aan de hand is. Let op! Wij kunnen geen vergoedingen geven voor vertraging van bestellingen                                                                                      
    6. Mijn bestelde product is beschadigd wat nu?  Mocht dit het geval zijn dan lossen wij dit uiteraard voor u op. In sommige gevallen ontvangt u binnen een paar dagen nieuwe onderdelen. Ook is het soms mogelijk dat u een volledig nieuw product ontvangt.
    7.  Wat als ik niet tevreden ben over het bestelde product?  Dit kan uiteraard voorkomenU kunt dan contact met ons opnemen om het product om te ruilen voor een ander type model, of een volledige retour met terugbetaling. Als u kiest voor omruilen dan sturen wij u eerst de retour labels om de bestaande bestelling te retourneren. Na ontvangst van deze retour ontvangt u binnen 3 dagen het nieuwe product.
    8. Wat als ik na 7 dagen nog geen bericht heb ontvangen over de bezorging?  Door de drukte bij leveranciers kan het gebeuren dat de levertijd uitloopt. Ook kan het zijn dat het bestelde product even niet op voorraad is waardoor de levertijd wat langer kan duren.
    9. Wanneer ontvang ik het betaalde bedrag terug na mijn retour? Wij crediteren het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour in ons magazijn. Heb je het bedrag na deze periode nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@woneninterieur.nl Wij kijken het graag voor je na!
    10. Toch nog vragen? Neem dan contact met ons op via de Live Chat, of stuur een mail naar info@woneninterieur.nl. Zorg aub dat je het ordernummer bij de hand hebt.

Ruilen en retourneren

Niet helemaal tevreden? Wij helpen je!

Een product via het internet of de telefoon besteld en toch niet helemaal tevreden? Al onze producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Wel hanteren wij een aantal voorwaarden, zorg bijvoorbeeld dat de originele verpakking bewaard blijft.

14 dagen bedenktermijn

Bij Woneninterieur.nl loop je geen enkel risico. Voor elk online besteld product geldt een bedenktermijn van 14 dagen, ingaande de eerste dag nadat de bestelling bij je is afgeleverd. Ben je niet helemaal tevreden over je aankoop en is het product ongebruikt en onbeschadigd, dan kan je het, zonder opgaaf van redenen, aan ons retourneren. Wij adviseren altijd de verzenddoos en de originele pakking voorzichtig open te maken, zodat je deze weer kunt gebruiken als je de bestelling wilt terugsturen. 

 

Ruilen

Wil je een artikel ruilen omdat deze tijdens vervoer is beschadigd of bijvoorbeeld omdat je toch liever een andere kleur hebt, dan is dat natuurlijk mogelijk. Valt het product binnen de afmetingen voor PostNL pakketpost, dan kan je deze kosteloos naar ons retourneren via PostNL. Is het vervangende artikel op voorraad, dan sturen wij deze toe zodra de retourzending door ons is ontvangen.

Betreft het een omruiling van grote artikelen, zoals banken, tafels of kasten. Ook dan ruilen we deze kosteloos om. In dit geval neemt onze planning - na aanmelding van je omruil artikel, bij onze klantenservice - contact met je op om een passende omruilafspraak te maken.

Procedure ruilen (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)

  • Neem contact op met onze afdeling Klantenservice en meld dat je een artikel wilt ruilen.
  • Na aanmelding van je omruiling ontvang je van onze klantenservice en retourlabel en een omruilformulier. Vermeld hierop, welk artikel je terug stuurt en welk artikel je hiervoor in de plaats wenst te ontvangen (naam, kleur en productcode).
  • Verpak het product met zorg in de originele verpakking en lever het pakket vervolgens gratis af bij een kantoor van PostNL

    Na ontvangst van het pakket zal het nieuwe pakket naar je toegezonden worden.
  • Is het vervangende product goedkoper, dan storten wij het verschil binnen 14 werkdagen retour op de bij ons bekende bankrekening. Is het vervangende product duurder, dan zenden we een email met een aanvullende factuur en betaalinstructies.

 

Retourneren (herroepen overeenkomst)

Valt het te retourneren product binnen de afmetingen en het maximale gewicht voor PostNL pakketpost, dan zijn de retourkosten voor retourzendingen van zowel adressen in Nederland als België, gratis. Het maximale formaat voor PostNL pakketpost is: 176 x 78 x 58 cm. Het maximale gewicht is 30 kg.

Betreft het te retourneren artikel een zwaarder of een (ingepakt in de originele doos) groter product die buiten de PostNL pakketpost maten valt (zoals bijvoorbeeld een bank, eettafel of kast), dan zal onze klantenservice contact opnemen om een afspraak te maken om het meubel op te halen. De kosten voor het ophalen van de retourzending bedragen in dit geval € 35,-.

* Voor Boxsprings zijn er geen retourkosten en deze worden op afspraak weer opgehaald

Procedure retourneren PostNL pakketpost  (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)

  • Neem altijd eerst contact op met onze afdeling Klantenservice en meld dat je een artikel wilt retourneren.
  • Gebruik voor de retourzending altijd het retourlabel dat je van ons ontvangt.
  • Verpak het product met zorg - in de originele verpakking - en lever vervolgens het pakket gratis af bij een PostNL punt:
  • Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging per email.
  • Het door jou reeds betaalde bedrag wordt vervolgens binnen 10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst door ons terugbetaald op de bij ons bekende bankrekening.

Procedure retourneren grote producten, zoals banken, tafels en kasten (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)

  • Neem altijd eerst contact op met onze afdeling Klantenservice en meld dat je een artikel wilt retourneren.
  • Verpak het product met zorg - in de originele verpakking – volg de gegeven instructies van onze klantenservice op:
  • Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging per email.
  • Het door jou reeds betaalde aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst door ons terugbetaald op de bij ons bekende bankrekening.

 

Wegens de extreme drukte bij de postbedrijven en leveranciers, en ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) kan het zijn dat de verwerking van de retouren en de retourbetaling van het aankoopbedrag van een of meerdere geretourneerde artikelen vertraging oploopt. We doen ons uiterste best om alle retouren en retourbetalingen binnen 4 weken na ontbinding te verwerken.