Heel de week hoge kortingen op loungesets
Gratis verzending op alle orders
Heel de week hoge kortingen op loungesets
Gratis verzending op alle orders

Belangrijk: Vragen over je bestelling kunnen in de Live Chat niet beantwoord worden. Graag altijd een mail sturen naar klantenservice@woneninterieur.nl met in het onderwerp je ordernummer.

 

 LET OP: Door de drukte kan de bezorging van je bestelling langer duren!

De status van je bestelling kun je hier volgen www.woneninterieur.nl/pages/tracking-genie

Wanneer ontvang ik een track & tracé code? Je ontvangt een track & tracé code 2 dagen voor de levering van je bestelling. De tracking code ontvang je van Post NL, DPD of Packs. Werkt je code nog niet? Wij adviseren om je tracking code de volgende ochtend te controleren. Werkt hij dan nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice op klantenservice@woneninterieur.nl

Woneninterieur streeft altijd naar een snelle levering van de producten.

Wanneer jij op werkdagen voor 15:00 een bestelling plaatst, dan streven wij ernaar om je bestelling nog dezelfde dag te verwerken. Veel van onze producten versturen wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd van producten die op voorraad zijn 7 dagen.  

Product besteld met levertijd. Hoe nu verder? Indien je een product hebt besteld met levertijd dan ontvang je een e-mailtje zodra je bestelling verzonden is! Mocht je een dringende vraag hebben? Dan kunt u altijd contact opnemen door één van onze contactopties!

 

 

Bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice op klantenservice@woneninterieur.nl en geef aan welk product(en) je wilt annuleren. Het betaalde bedrag ontvang je binnen 14 dagen op je rekening. 

 

Bestelling niet compleet? Het kan voorkomen dat jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Indien je meerdere tracking codes heb ontvangen, adviseren wij jou om alle track & trace code te bekijken. Staat er bij één of bij beide codes dat je pakketten zijn afgeleverd terwijl dit niet zo is? Dan kun je een mail sturen naar klantenservice@woneninterieur.nl

 

Bestelling is niet afgeleverd. Wat moet ik doen? Oeps! soms komt het voor dat je pakket niet op tijd kan worden geleverd. Grote kans dat de bestelling is vertraagd, hou daarom goed de track & tracé code in de gaten. Mocht er naar een dag niks zijn veranderd? Dan kunt contact opnemen met onze klantenservice en dan zoeken wij uit wat er aan de hand is. Let op! Wij kunnen geen vergoedingen geven voor vertraging van bestellingen 

 

                                                                                    

Mijn bestelde product is beschadigd wat nu?  Mocht dit het geval zijn dan lossen wij dit uiteraard voor u op. In sommige gevallen ontvangt u binnen een paar dagen nieuwe onderdelen. Ook is het soms mogelijk dat u een volledig nieuw product ontvangt.

 

 Wat als ik niet tevreden ben over het bestelde product?  Dit kan uiteraard voorkomenU kunt dan contact met ons opnemen om het product om te ruilen voor een ander type model, of een volledige retour met terugbetaling. Als u kiest voor omruilen dan sturen wij u eerst de retour labels om de bestaande bestelling te retourneren. Na ontvangst van deze retour ontvangt u binnen 3 dagen het nieuwe product.

 

Wat is de gemiddelde levertijd? Over het algemeen heb jij de bestelling binnen 5-7 dagen binnen. Door de drukte bij leveranciers kan het gebeuren dat de levertijd uitloopt. Ook kan het zijn dat het bestelde product even niet op voorraad is waardoor de levertijd wat langer kan duren.

* Door de drukte met de Woonmaand November en de Black Friday weken lopen bestellingen vertraging op. Hiervoor vragen wij onze klanten om begrip over het feit dat de bestellingen vertraagd bezorgd kunnen worden. Wij doen uiteraard ons best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

 

LET OP! Ivm de gekke tijd waar we op dit moment inzitten heeft het als gevolg dat volledige productieprocessen van fabrieken in Nederland en ook elders in Europa niet volledig draaien en ook vertragingen hebben.

Dit geldt ook voor de meubelfabriek(en) in Nederland en Scandinavië waar Woneninterieur een gedeelte van haar collectie afneemt. Dat kan dus betekenen dat er een langere levertijd op een bepaalde uitvoering zit. 

( Wij vragen uw begrip hiervoor )

Wil je meer weten mail ons dan gerust.

 

Belangrijk: Vragen over je bestelling kunnen in de Live Chat niet beantwoord worden. Graag altijd een mail sturen naar klantenservice@woneninterieur.nl met in het onderwerp je ordernummer.